Bende 12 haftada gittim göstermedi %70 kız dedi 13. Haftada alttan muayenede erkek dedi 15 +3 deyim tekrar gittim %100 erkek dedi inanmadım tekrar tekrar baktırdım özellikle kendim görene kadar emin olduk hemen aklımda beğendiğim bi kaç parça şey vardı o heyecanla gidip aldım rabbim hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 💙