Sedaaa87 bende ayniyim sancim var bebek yukarda acilma yok gribimi epey atlattim ama tam degil ama doktorum gününü gecirebilir sevmis iceriyi dedi yukarda bebek dedi sancilarla iner mi asagiya merak ediyorum bi kac öneride bulundu onlari uyguluyorum ama bilmiyorum