Merhaba kızlar , bugün kontrolümüz vardı. 38+3 olduk ve nst de sancılarım çıktı. Hatta doktorum 2-3 güne de doğurabilirsin, acı eşiğin de yüksek demek ki hissetmemen güzel bir şey dedi. Sizce hemen Doğum yapar mıyım ki ? Karnım henüz düşmedi gibi , yukarıda duruyor. Ben grip olduğum için biraz toparlanmak da istiyorum açıkçası, en azından kızım bize 1 hafta süre verir mi ? Tahminlerinizi alabilir miyim ?