Arkadaşlar düşük tehlikesinden dolayı agız yoluyla kullanıyorum gün de bir adet olarak lakin ilacı içtikten bir iki saat sonra müthiş bir baş dönmesi oluyor doktor olur normal dedi ama baş dönmesiyle beraber bir gülme alıyor beni sanki ilaç kafa yapıyor gibi 🙊 ilk çocuğum da da kullandım ama hiç böyle birşey yaşamamıştım böyle durumda olanlar var mı ? İlacı gündüz kullanmak yerine bu yüzden gece kullanıyorum çünkü 2,5 yaşında bir kızım var gündüzleri onun yanında baş dönmesinde zorlanıyorum 🙇🏻♀️