Deletedmom00170 insan ilk önce kendi kendini her durumda sevmeli😂😂 bak yemin ederim son ultrasondan çıkıp çabucak soktorun yanına indim o baktı iyi dedi dedim zaten eve gelip inceliyicem , doktor o gün hastahaneye kayıta aldı beni tüm ultrason ve reçeteleri aldı benden 11+2di neydi😂😂😂 yarın bilcem 15,16olması lazım