[silindi] Ben iki seferdir bu iğneyi oluyorum ama bırakın kesmeyi sanki kanamayı artırıyor hiç iğne olmamışım gibi yoğun kanamam oluyor böyle bişey yaşayan oldu mu?
Busratm [silindi] Belki yeterli gelmiyordur. Haftada bir Proluton depot yaptırıp bir de her gün protestan iğne ya da kapsül kullananlar var bu gibi durumlarda. Doktorunuza bilgi verirseniz o yönlendirir zaten.
Ttuubbaa [silindi] benim 2.5 gün oldu iğne yaptıralı gun de 3 kere progestan alıyorum canım. Kesilecek gibi duruyor kanamam . Bende bekliyorum bakalım
Tugba_O [silindi] pruluton kuvvetli bi iğne ama ben tek kullanmamistim her gün sabah akşam progestan hap, hergün tek seferde iki doz progestan iğne, haftada bir de pruluton iğne vurulmuştum. Pruluton iğneyi iki kez vuruldum.
[silindi] Busratm progestan iğne de yaptırmıştım ama o da çok ağır geldi çok feci kalça ağrısı yaptı fitil olarak devam ediyorum
Balgebe Ttuubbaa kan pıhtısı gibi bi parça gelmişti çok korkup hemen doktora gittim muayene etti biriken kan dedi ve o iğneyi verdi yaptırdım sonra ara ara lekelenme oldu sonra kesildi
tuba-ozdogan Ttuubbaa canım ben 12haftadan 24. haftama kadar atındım gunde uc defa da progestan ılac ıctım 200 mg hatta ışacı hala ıcıorum 30. haftadayım benım kanamam pacamdan asagı akıordu bunlar kestı fazlalastırmaz eger kanama kahve rengıyse ıcerde kalan kandır o ama ılk ıgne de hemen etkı etmeye bılır bol yat kalkma
[silindi] Tugba_O herkes progestan iğne demiş bana ağır gelmişti ama son çare o gibi duruyor doktoruma soracağım
Kedili_Anne [silindi] ben 3 günde bir vuruluyordum tüp bebek tedavisi için. Faydasını gördüm. Ama günde 3 kere de progestan kullandım. Dozu az geliyor olabilir mi? Doktorunuz en iyisini bilir, geçmediğini ona haber verin mutlaka belki bir seçenek sunar. Geçmiş olsun çok.
[silindi] Kedili_Anne bana da doktor tam tersi progestan günde 3 alıyordum 2 ye düşürdü zaten vücut fazlasını atıyor fazla fazla almak bir işe yaramıyor diye anlamadım 🤷🏼♀️
[silindi] tuba-ozdogan benimde epey hafta oldu hala tam olarak bitmedi ara ara kırmızıya dönüyor dediğiniz gibi bacaklarımdan akacak derecede ara ara azalıyor leke şeklinde geliyor proluton progestan hastanede yatış epey bi yol denedik doktorlar da farklı bir yol izlemiyor gidince artık hastaneden de soğudum valla evde hiç kalkmadan yatıyorum bakalım Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi 🤲🏻
Tugba_O [silindi] evet progestanin yağlı bi yapısı olduğu için çok agri yapiyor üstelik ben tek seferde iki doz vuruluyodum hergün artik ağlayarak gidiyordum iğne olmaya yaptığı ağrıdan dolayı. Hatta hemşireler son zamanlarda iğne vuracak yer bulamiyodular her taraf mor ve şişti kalçalarımda. Herşey bebeğim için diyip işe yarasın yeter ki diyip sıkmıştım dişimi.
Ask_H [silindi] bende kanamayı kesmişti bir yerde duymuştm bazılarında da arttırıyormş diye doktorunuza mutlaka danışın hatta gitmeliniz
[silindi] Tugba_O annelik böyle bişey işte ne kadar kendi canın acısa da bebeğim iyi olsun diyor insan :)