Tgcycl o zaman olabilir umutlandirmak istemem ama inşallah vardır bebiş🤲ben burda bı kaç kez anlattım ama denk geldi mi bilmiyorum benim 2.kizimda adet düzensizliğim vardı adet olmadım düzensizliği bağladım test yaptım negatif çıktı kan tahlili yaptırmadım idrarda negatif çıktı sonra doktora gittim doktor baktı ultrasonda yok bişey alttan baktı yine yok hamile değilsin dedi adet getirici hap verdi bunu kullan adet olunca gel olmazsan ara demişti ben hapı kullandım gelen giden yok annem ısrarla hamilesin diyordu ben deyok koskoca profesör baktı yok dedi yanilcak değil ya dedim baş agrilarim olmaya başladı sağlık ocağına gittim test yapalim mj dediler bende yok doktora gittim hamile değilim dedim bu arada hap bitti üstüne 15 20 gün geçmişti sağlık ocağına gittiğimde sonra arkadasinm doktorunu ara dedi aradım hapim bitti ama ben adet olamadim dedim o da çabuk gel gebelik vardir dedi gittim bı yattım ultrasonda oynuyor minnacık 8 haftalık olmuş bile böyle öğrenmiştim 2.gebeligimi dontro geç döllenme olmuş tam adetine yakın hamile kalmışin dedi yani kısacası hem testte hem ultrasonda çıkmadı mucize işte inşallah Rabbim size de sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar nasip eder 🤲bu ay yoksa bile üzülme uzulursen kafaya takarsan geç olur fazla düşünme olmuyor diye olumlu düşün güzel düşün canım bakalım biraz daha bekle inşallah vardır 🤲