Duygunurayyavuz Eda1985 en önemlisi. Güzel huylu hayırlı evlatlar olsunlar .allah iyilerle karşılaştırsin hep
Fatmaerturrk Bisey sorcam ya ben 34+4 um 2 hafta sonra gel cati muaynesi yapcaz dedi nasil oluyo aciyo mu cok
Duygunurayyavuz Fatmaerturrk ben oldum .catim dardı mesela .Bu nedenle suni denemeden direk sezeryan dedik.abarti bir acı yok.olmasi gerektiği gibi.sonucta çatınız uygunsa normal doğum daha acili🤗
Gamzedngdn Duygunurayyavuz harika bir yazı en güzel hikayelere taş çıkarır nitelikte sizi kutluyorum rabbim hepimize sağlıklı evlatlar güzel günler nasip etsin 🧿
_9297_ Duygunurayyavuz Allah analı babalı büyütsün inşallah kaç haftalık doğum yaptınız ve kaç kilo doğdu bebiş 😘😊