Rkalkan leyladurru benim dogumda alacagız dedi ama korkuyorum . Normal dogumu etkiler diye düşünüyorum cünkü kist büyümeye devam ediyor .
leyladurru Rkalkan ben o kist yüzünden zorunlu sezeryan yaptım enfeksiyon riski olduğu için biseye de canım sıkıldı sancim artınca 36. haftada doğurdum ama bebek benden ileriydi 2.5 hafta 3.150 doğdu oğlum
Rkalkan leyladurru bende aptal gibi içini boşalttırmıstım tekrar nükse etmez diye .. ah .. haplarla küçülmüştü ama şimdi maşallah ceviz boyutunda . Bebeğim ise şeftali .. o büyüdükce oda büyüyor ..
leyladurru Rkalkan kusura bakma yazamadım Instagram kullanıyorsan baharzknn hesabim sormak istediğin bisey olursa yaz ordan canım
Rkalkan leyladurru istek attıkm göktugrezzankalkan . Olmazmı soruu ilk kez biriyle bu konu hakkında konusuyorum. Ve inanın bana cok bilgi veriyorsunuz suan .
Bilge1010 Benimde 2 gündür rahim agzimda agri vardi neyin nesi anlayamadim bugun kistimin buyudugunu fark ettim ve kendimce sıkmaya calistim koyu kahve renkte akinti geldi kistin ici bu renk mi oluyor bilen var mi?