Rkalkan ilk Çocuğumda çıkmıştı berbat ve hamilelik geçirdim anlatamam yani Oğlum 5 aylık oldu Tekrar nüksetti ameliyat oldum Allah'ıma binlerce şükür olsun Şu an 7 aylık hamileyim çok şükür söylerken bile korkuyorum ama şu an bir şeyim yok yüzde on ihtimalle tekrar edebilme ihtimali var demişti ama benimki aniden şişiyor ve ya baskıli agrı oluyor tüm Rahmi kapatıyordu