Xanum ben suan 36 hafta hamileyim karnım yokun da yoku gibi birsey bugun ntsye girdim kadın diyor sen cocugu yuttun mu diyor sınır oldum neymişte onunda boyu uzunmuş ama babayitmiş öylede dogurmuş zor tuttum olay cıkmasın diye sanane benim karnımdan bence fesatlıktan yapıyolar avantajlı bişi bence bu ama söyle diyim sen daha 20 haftalıksın ben 30 a gırdıgım sıralarda göbegim azcık cıktı cok degıl de azcık bazen bakıp koca karınlılara imreniyorum yalan yok ama kücücük karınla bile bazen zorlanıyorum buyuk olsa ne yapcaktım diyorum