Lsbebisim masalsii Amannn canım maşallah dee öyle devam etsin inşallahh. Bende saat 11 gibi vuruldum hareketlerimiz iyi şuan da sıkıntı yok 😍
masalsii Lsbebisim maşallah diyelim ben zaten nadir hissediyorum bi kere hissettim eve geldikten sonra ama ebem korkulcak birşey olmadıgını söyledi
Mebos masalsii 2 3 kere bende hissettim canım hiç hissetmedim değil ama geçenkinde ertesi gün hiç hareket etmedi diye şimdi korktum
masalsii Mebos ben özellikle ebeye sordum erken haftalarda yapıldıgında sorun olabilir ama 19. Haftadan sonra vakti geldiği için bebege herhangi bir zararı olmuyor hatta yapmadan önce bebegin kalp atışlarının düzenini hızını o yüzden dinliyoruz korkma dedi
Mebos masalsii tabi canım benimde ilk aşı yapılacağımda kalp atışı dinlendi tansiyon bakıldı tartılma olayı felan yapıldı ondan sonra aşı yapıldı bundada hareketlerini hissediyormusunuz dedi evet dedim tekrar tansiyon bakıldı ondan sonra aşı yapıldı