Merve2012 Kızlar bir moral motivasyon olsun klomen ve çatlatma iğnesiyle sağlıklı hamilelik geçiren arkadaşlarım unut verin bizlere 🌸
lleyla4545 Merve2012 Ben 😊 ilk denemede klomen ve iğneyle hamile kaldim şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Hiç bi sorun da yaşamadım çok güzel çok rahat bi hamilelik geçirdim. Şimdide şafak sayıyorum kızıma kavuşmaya🥰🥰🙏🏻🙏🏻
Msltms Merve2012 bende 3 defa kullandım canım nasip olmadı ama ben pcos luyum eşimde de varikosel var rabbim nasip etsin inşallah sana
Cansu_bbk1 Merve2012 bnde klomen ve çatlatma ignesiyle hamile kaldım ogluma kavuşmama son 14 gün kaldı 🥰
Merve2012 lleyla4545 sağlıcakla kavuş yavruna inşallah canım benim 🥰 bende iki kez kimyasaldan sonra bu ay klomene başladım ve sabahta çatlatma iğnemi vurdurdum olacak inşallah içimi ferah tutmaya çalışıyorum ama çokta heyecanlıyım
MineKadir Bende klomen ve catlatma ignesi oldum ama hamile kalamadım.ustelik ustune.1buçuk gun kanamam oldu.devami olmadi şişkinlik yaptı bende ise yaramadı yani.tekrar doktora gitcem yine
MineKadir Merve2012 şişkinlik oluyo gebelik olmadi ve tam anlamıyla adet olamadım 4gun süren adet 1bucuk gun sürdü iğnenin etkisiyle oldu.bisey anlamadim yani bu ay bu isten
Msltms Merve2012 ilaç kullandı 2 buçuk aydır ama hamile kalamadım artık hangisinden kaynaklı bilemiyorum ameliyat olmayı düşünüyo canım
Merve2012 Msltms varikosel ciddi bir sıkıntı bence ameliyattan sonra hemen olur Allah’ın izniyle içini ferah tut canım benim 🥰
Elifhamza Merhaba bende polikistik over vardı adetlerim çok düzensizdi. Ben aşılama yöntemi ile ve çatlatma ile ilk asilamamda hamile kaldım dilerim tüm isteyenlere nasip olur.
Merve2012 Elifhamza amiiin canım benim maşallah inşallah bende senin gibi şanslı olurum hemencik kalırım