Asd92 valla öyle bi yapıyosunkiiii 😂😂 benim kafamda şu vardı ıkınırsam geçicek ve her şey biticek güzel bişey için acı çekiyosun ve artık sona gelmiştim hem epiduralden dolayı sancım da çok yoktu doktor ıkın diyince artık nefesimi tuttuğum gibi ıkınmaya başladım 😂