Lilensa Kızlar 4 gün önce doğum yaptm bebeği emziriyorum göğüslerim ucu yara oldu kabuk tuttu acıdan süt veremiyorum ne yapmam gerek ilk bebeğim tecrubesizim krem ve ya en çok neyden memnun kaldınız ?
Zemine11 Lilensa lansinoh kıllandım gümüş kalkan çok met ediliyor bi de doğal ayva çekirdeğini zeytinyağında kapalı ortamda bekleg o krem olacak onu kullan
Sweetblonde88 Lilensa arkadasım yeni dogum yaptı gümüş kapak almadı ama sonra yara oldu mecbur aldı. Bir kac günde inanılmaz toparladı tavsiye ederim
miniknokta Lilensa canım ben de aynı durumdaydım neler neler yaptım şu 14 gün içinde.. bana en iyi gelen öncelikle garmastan pomat oldu eczaneden alınıyor biraz pahalı ama çok etkili. Onu sürüp aventin göğüs kalkanını kullanıyorum delikli olanı. Evde yalnızsam sürüp açık bekletiyorum. Biraz toparlanmaya başlayınca lansinohla garmastanı dönüşümlü kullanmaya başladım. Sabahları garmastan (çünkü emzirme öncesi ılık suyla yıkanıyor) geceleri lansinoh.. Bana gümüş kapak hiç iyi gelmedi mesela 🙄
Hlal Lilensa aynı skntiyi yaşıyorum canm bende lansinoh bile fayda etmedi bende silikon göğüs ucu alcam smdi
Erenveannesi Canım en çabuk fayda eden şey kendi sütünün yağlı olan (en son gelen) kısmından göğüs uçlarına sürmen hemen etki ediyor kremler 1 hafta 10 günde anca geçirir. Bir de bebeğin o koyu kısmı komple ağzına alması gerekiyor sadece ucunu mu tutturdun acaba o yüzden yara olmuş olabilir.
Lilensa Erenveannesi yok doğru şekilde emziriyorum emilmeye alışkın değil süt girince yara oldu sütümü sürüyorum şimdilik fayda etmedi
Akannaka Tahinin üste kalan yağı da cok iyi kendi sütünde iyi gelir kurutma nemli kalsın ve hava almasını sagla gogus pedi kullanma rabbim şifa versin 🙏
Lilensa Akannaka göğüs pedi kullanmıyorum kendi sütümü sürüyorum yinede uçları sert ve kabuk tuttu tahmini denicem bakalım nasıl sonuç alcm.
Lilensa miniknokta garmastan çok pahalı gerçekten sigorta karşılamıyor mu ki sağlık ocağına yarın gidecm oraya yazdırırdm.
AysennHE Geçmiş olsun canım çok zor oluyor göğüs ucu yarası bende çok cekmistim mustela çok duydum aldım fayda etmedi sağlık ocağına gittim 5 liralık bı krem yazdı o fayda etti valla şimdi bida doğum yapicam korkuyorum simdiden😣
Lilensa AysennHE korkma cnm benim doğumun çok kötü geçti ona ragmen korkmuyorum bir sürü dikişim var iç dış oturamıyorum ama bebeğime bakınca herşeye değer diyorum Rabbim kuvvet veriyor .
AysennHE Lilensa insallah çok yara olmadan atlatırız olsa bile hemen geçsin insallah lansinoh almayı düşünüyorum doğumdan önce
Hlal AysennHE doğumdan önce kullandım ben hiç faydasini gormedm cnm şuan göğüs ucum acisindan maf oldum ,doğumdan önce kullan faydasını gorursun dediler hiç gormedm
AysennHE Hlal ayy hadi yaa 😩 peki başka bir krem falan deniyor musun belki faydası olur çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda geçer🤲
shsn Hlal canım lansinoh denedm o kdr para verdğme pişman oldm. Göğğs kalkanı aldırdılar zerre faydasnı görmedm. Ayva çekirdeğini yap emn ol dua edecksin bana. Bir üstteki yormda nasl yaplcğnu anlattum. Normal suya koy ama bazı yerler sıck suya koyn yazmş sıck suda fayda etmedi bemm normal suta koyun
AysennHE Hlal canım 5 yaşında kızım şimdi hatirlamiyom inan ki adını Sağlık ocağı hekimi vermişti iyi gelmişti mustela aldım zerre faydasını görmedim burda da herkes lansinoh diyince iyi krem heralde dedim onu almayı dusunuyordum
Hlal AysennHE ayva çekirdeğini yapicam,bide tahin yağı iyi geliyo diyolar canım,,,ben smdi eczaneyeden göğüs ucu alcam artık dayanamıyorum bebeğimi emziremiyom acidan😣