Benim de 12.haftamdan beri tespit edildi. İdrar testi sonuçlarına bakarak. Bende her ay gidiyorum ultrason bakıyorlar. Çok büyüme yok ama yine de takip edilmeli imiş. Ağrım yok çok şükür. Ama üroloji doktoru bu normal dedi hamilelikte olabiliyormuş. Soluma yatıyorum hep