aysenarslan Lsbebisim bence kafan karışmasın ben doktoruma özellikle sordum ve bı sakıncası yok dedi şuanda da 27+3 günlük hamileyim ve Allah'a şükür bebeğimin durumu çok iyi bu konulardada doktoruma çok güveniyorum
Baloglum93 Bizim 43 kaldı havalar güzelken zaman geçiyordu da şimdi soğukta bi yere çıkamıyorum iyice bunaldım :(
Htc2020 Lsbebisim ben oldum salı günü hiç bisey olmuyor. Bende çok korkuyorum burda okuduğum şeyler için ama herşeyi okuma boşuna evham yapma kendine