Lsbebisim Kızlar 2. Doz tetanoz aşınızı oldunuz mu ?? Ben burdaki postlar yuzunden cok korkuyorum yarın olmam lazım ama :(
Htc2020 Lsbebisim ben oldum salı günü hiç bisey olmuyor. Bende çok korkuyorum burda okuduğum şeyler için ama herşeyi okuma boşuna evham yapma kendine
Lsbebisim aysenarslan Bir sürü sey yazıldı burda kuzum yaa post açtılar erken doğum bebegini kaybeden vs. Kafam karıstı bnmde
aysenarslan Lsbebisim bence kafan karışmasın ben doktoruma özellikle sordum ve bı sakıncası yok dedi şuanda da 27+3 günlük hamileyim ve Allah'a şükür bebeğimin durumu çok iyi bu konulardada doktoruma çok güveniyorum