Eda1985 kayrayra geçmiş olsun Allah tekrarını nasip etsin inşaallah.kendi düştüyse regl sonrası korunmanıza gerek yok bildiğim kadarıyla.kürtajsa 3 ay beklemeniz gerekiyormuş
Sinempl kayrayra bende 8 haftalıkken Kasım ayında kaybettim kürtaj oldum. Doktorum 3 ay korunun dedi.
Gul9 Sinempl merhaba size birşey sormak istiyorum bende 9 haftalık hamileyim ama bebeğim 20 aralıkdan sonra gelişimini yavaşlatmış ve cuma günü kürtajla alıcaklar çok korkuyorum ağrı oluyormu sonrasında neler oluyor ?
Zynp01 kayrayra canım bnde 25 aralıkta düşük yaptım bilemiyorum bekleyip görcez bazısı ertesi ay yine hamile oluyor bazısı aylarca bekliyor
Zynp01 kayrayra kese oluştuysa çok zor sancılı bi düşük olmştr bnmde öyleydi. İnş hemen hamile kalırız doktorum bna beklemeyin korunmayın yine çocuk yapın dedi
Zynp01 Gul9 hayır hiç ağrı yok zaten uyuyorsunuz 15 dk lık bi iş. Uyanınca da adet sancısı gibi sancı oluyor o kadar
Sinempl Gul9 kürtajı zaten hissetmiyorsunuz. Sonrasında adet sancısı gibi küçük ağrı oluyor ama bir iki güne geçiyor
Gul9 kayrayra göründüm dün özel kliniğe gitdim burdaki en iyi doktorlardan birtanesi kendisi oda aynı şeyi söyleyince yapabilceğim hiçbirşey yok allah birdaha nasip eder inşallah 🙏😞
Bugleminannesi kayrayra doktoruna sorsaydin keşke benimde dusugum oldu kürtaj oldum . Doktorum sağlıksız gebelik dedi rapor çıkmıştı . Korunmana gerek yok dedi korunmadan tekrar hamile kaldım