kayrayra 5 haftalık bebeğimi düşürdüm. Düşük sonrası ne zaman hamile kalabilirim. Ya da kalabilir miyim? Bilgisi ve tavsiyesi olan?
Erkanpasam kayrayra canim kuzenim ay basi dusuk yapti doktor korunun dedi o ayin sonunda yine hamile kaldi
deniznisa kayrayra kuzum en az 3 ay bekle sonra Allahın izniyle olabilirsin Allah sana şifa versin hayırlısıyla bi evlat nasip etsin
Ozlemcyln kayrayra canım 5+4 günlükken benim kanamam başlamıştı sadece keseyi görebilmiştik kalp atışını duyma şansım daha olamamıştı benim kanamam 10 gün sürmüştü kendiliğinden düşük olduğu için doktorum korunmama gerek olmadığını söylemişti kanamam bittikten sonra adet görmeden 18 gün sonra tekrar gebe olduğumu öğrendim şuan 14+3 haftalık hamileyim
kayrayra Gozdeozn hafif kahverengi lekelenme olmuştu sonra hastaneye gittim HCG artışları sıkıntılıydı inip düştü bı kaç güne kanamam oldu Bebek düştü. HCG 2 gün önce 950 küsurdan 93e düştü.
Aysegul1212ae kayrayra cok tskler gunasiri iliski denedik biz birgun yaptik birgun yapmadik adetime iki gun kala direk kanda cikti ztn
Gigy Çok üzüldüm,Allah'ım hayirlisini versin inşallah,3 ay rahmin yenilenmesi için beklemen iyi olur canım.Kurtaj sonrası hemen kalınıyor dikkat et
Buse0911 kayrayra kasim ayinda 6 haftalik dusuk yaptim canm doktr korunma dedi kurtaj olmadgi surece korunmana gerek yok dedi. Tekrar adet olmadan hamile kaldim canm daha kolay hamile kalinio dusukten snra
Zynp01 kayrayra kese oluştuysa çok zor sancılı bi düşük olmştr bnmde öyleydi. İnş hemen hamile kalırız doktorum bna beklemeyin korunmayın yine çocuk yapın dedi