Iyi akşamlar kızlar. Bugün yumurtlamamin 11.gunuydu ve adet günüm. Henüz adet olmadım. Tam tersi öğlen beyaz akıntım vardi. Daha önce hiç gecikmedim hep düzenlidir 26 günde bir. Bir saat önce kan verdim beta hcg 0 geldi. Acaba geç döllenme mıdır? Bu ay geç yumurtladim çünkü. Yoksa umudumu kaybedip adeti mi bekleyeyim. Bu durumu yasayaniniz oldu mu
-