Nevink Dibeee benimki onde gidiyor biraz 14+3 de kontrole gittim doktor coktan tamamlamis 15 haftalk dedi 123 gramdi
_9297_ Yenianneadayi2208 bende bian korkmuştum bsey mi oluyo bsey mi oldu fln diye 🤣 ilk hamileligimde 😌
Yenianneadayi2208 _9297_ bnmde ilk hamileliğim ama yakın zamanda çok tanıdığım doğum yaptı.Her gün birine bişey sorup öğreniyorum.Doktoruma gidince kendisne de soruyorum ☺️ Hamilelik aşırı evhamlı ve meraklı yaptı beni 😁
Yenianneadayi2208 Gamzeozdemi 20. Haftadan itibaren daha net hissedersin canım.Bnmde ilk pıt pıt yapıyordu damar mı atıyor acaba diye muallakta kalıyordum.Bebiştir o bebiş, artık ben burdayım anneciğim diyordur size ☺️
Gamzeozdemi Yenianneadayi2208 inşalalh ya hep bisey olnusmudur korkusuyla yaşıyorum ilk oğlumu 7 aylıkken kaybettim bi kızım var 14 aylık hayuruuska dogsaydi
Gamzeozdemi Zynp_hsn kontrole gittiğimde kalbi durmsurtu canım pıhtılaşma varmış bende kızımda iğne kullandim 9 ay şimdi de öyle 😰
EbruIrmakAhmet mbusra06 bende o haftalarda öyle hissediyodum ama sonra bi kaç gün hissetmedim sonra yine hissettim düzensiz oluyo endişelenme olmadığında ama bence kesinlikle bebiş hareketleri gaz damar falan değil
duygusm mbusra06 Ben ilk 21 civarı hissetmiştim ama hissi aynı tanımlıyorum, içimde bir balık kayıp gidiyor gibi sanki 🥰🥰