mbusra06 canım bide bişey sorcam sana şuan benim ki arada pit pıt sanki bsey atıyormuş gbi ama bir kaç gündür de kasıklarımda böyle birden bire bir sertlik ama öyle böyle değil yani bariz hissediyorum ve karşılıyorum hani rahatsız oluyomusum gbi bazen de o sertliğin beraberliginde hafiften şişlik varmı gbi oluyor ve braz oksayinca geri düzeliyor sizde de oluyor mu yani bebek mi normalmi yani 😊