Bahar33 Kızlar ben 18 ocak Cumartesi günü 32+0 olacağım bu durumda çalışabilir raporunu nasıl alacağım 🤔 cuma günü mü alıp vereceğim yoksa pazartesi günü mü 🤔 bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim 🤓🤓
iremss Bahar33 32. Haftanın içinde doktorunuza muayene oluyosunuz o size rapor durumunu soruyor ondan sonra hastanenin raporlama biriminden sgk ya bildirim yapılıyor raporunuzu alıyosunuz onu da kuruma bildiriyosunuz
Anneeee1 Bahar33 yarıyıl tatili 17 sinde başlamıyor mu ? Her şartta tatil günleri izinden yiyor maalesef 😔
Smyrveilkgozagrisi Bahar33 cuma günü alman gerekiyor canım 🙂 doktoruna söylüyorsun o da sgk sistemine işliyor
Bahar33 iremss yani 32+0 . Gün olmak zorunda değil sadece 32.hafta içinde bu işlemleri yapmam gerekiyor doğru mu anladım 😬😬
Mdnmhmt Anneeee1 Hakikaten tatil günleri rapora sayılmayacak değil mi. Ben geçen hafta aldım raporu şimdi haftaya da tatil olacak iki hafta araya kaynıyor bu durumda 😕
Mdnmhmt Arkadaşlar peki 37 de mecburi izne ayrılıyoruz. 3 hafta da mecburi izinde hakkımız oluyo doğumdan önce. Diyelim ki 38 de doğurduk o iki hafta da doğumdan sonraya atılıyor mu 🤔
Naz08 Mdnmhmt Ben atılmıyor diye biliyorum. 38 de doğum yaptım 5 hafta aktarıldı çünkü ilk bebeğimde.
Melisbol Osgem2019 mrb ben 32. Haftada calisamaz raporu almak istiyorum, kac haftalik oluyor calisamaz raporu acaba. Birde dogumdan sonda bir daha mi rapor alacagim dogum izni adi altinda . Bilginiz varsa cok sevinirim