Suheda reçel pekmez ve şekerli şeyler yiyemiyorum 😂 hatta hamileliğim boyunca çok çok az yedim başından beri şeker yüklemesi yaptırmayacağım sadece açlık tokluk şekerine baktirip gecistiririm diyordum ama bebeğin suyu fazla oldgu için bende mecburen yaptırmak zorundayım haftaya. Öncesinde yine bi doktora sorup kan tahliline baktırmak istiyorum yaptırmamak için başka seçenek var mı soracağım inşallah vardır. Aç karina o şekerli suyu içmek çok ürkütücü geliyor