İçtiğiniz şey Elmalı soda bu kadar abartmaya gerek yok bende çok kararsızdım bizim sülalede herkes şeker hastası korktum yaptırdım tokluk 146 çıktı diet yapıyorum şuan hiç mi aç karnına meyvalı soda içmediniz veya çikolata yemediniz ben her sabah çikolata diye uyanıyordum ebeye danıştım şekerim olmasa bile o şekerli suyu içtiğimde tabiiki şeker çıkar dedim oda şekerin yoksa çıkmaz merak etme dedi şimdi iyiki yaptırmışım diyorum 🤗