ismer19 Gizemkara21 aynen canimm insan bi değişik oluyor hangisine kendimi alıştırayım bilemedim en son koz dediler diyorum şimdi buna inansam bide erkek doğarsa
Gizemkara21 EbruIrmakAhmet valla pipiye benzetemedim ben doktorda benzetemedi ki kız gibi düşünüyorum dedi
Bonibonboncuk Bizde 16+4 olduk bebiş göstermiyor kendini Çatlıycam meraktan ilk gebeliğim çok heyecanlıyım önceliğim hayırlı sağlıklı olması tabiki ama merak etmeden de duramıyorum
Gizemkara21 Prenses001 Bilemiyorum herkeste çok geç oldu göstermiyorsa zaten kızdır diyorlar bende alış veriş yapmak istiyorum bir ton kız kıyafeti kaydettim 😀 doktor net kız dese alacam hepsini
Gizemkara21 Prenses001 bunlarla benim ki baya farklı işte onlarda bariz çıkıntı var benim ki kordon mu belli değil
EbruIrmakAhmet Gizemkara21 bilemedim daha önce kız olanlar atmıştı bomboştu iki bacak arası evet tam net pipi de denmiyo zaten kız da denmiyo o yüzden net olamıyo doktor sanırım
Gizemkara21 Prenses001 Hangisi hayırlıysa o olsun canım illa da kız demiyorum ama gönlüm ondan yana ☺️ Erkekte olsa evlat sonuçta ama sende 3 oğlan var 1 kızda olsa ne güzel olur kız evlat duygusunuda tatmış olursun Allah hayırlıysa nasip etsin