Canan06 eminegizem geçer inşallah ya ilaçta içmek istemiyorum bebeğe zararı olcak diye korktugum için
Yenianneadayi2208 Nuro64 Kasık ağrısı gebelikten dolayı olabilir.İdrar yolu enfeksiyonu için bol sıvı tüketmen gerek bir de mümkünse ev yapımı sirkeli suyla taretlen canım.Ayrıca günlük ped kullanıyorsan akıntıdan dolayı kullanma.Enfeksiyonu tetikliyor 🤦🏼♀️
Nuro64 Yenianneadayi2208 inşallah ağrının sebebi sadece gebeliktir 3 gündür geçmeyen bir ağrı, bilmeyince ilk hamilelik ister istemez endişelendiriyor. Aynen dün kendi yaptığım sirke ile yaptım iyi gelir inşallah 🙏
Yenianneadayi2208 Nuro64 Ben düşüğü duymadım şahsen ama erken doğuma sebebiyet verdiğini biliyorum ve enfeksiyon ilerlerse bebeğe kdr ulaşabiliyormuş.Bu arada doktorun antibiyotik harici fitil falan vermedi mi kullan diye
Nuro64 Yenianneadayi2208 Yenianneadayi2208 yok vermedi ama yarın tekrar gidicem doktora bakalım bu sefer ne diyecek
eminegizem Canan06 benim de iki haftaya yakin nerdeyse, kızlar öyle olurmuş benim erkek 😊😊 hangi sehirdesiniz