Nuro64 Arkadaşlar merhaba, 11 haftalık gebeyim 2 hafta önce idrar yolu enfeksiyonu çıktı ve doktor kontrollü aksef antibiyotik kullandım yine geçmedi. Günde 3 litreye yakın su içiyorum ama hala kasıklarım ağrıyo muhtemelen yine geçmedi. Doktorum da şu an için başka birşey demiyor. Böyle birşey yaşayan var mı? Nasıl geçirdiniz?
Glcnazz10 Nuro64 bendede vardi enfeksiyon antibiyotik kullandim bitti halen sancı var akıntı var gece uyuyamıyorum
Altus Nuro64 sirkeli su ile yıka cnm oranı 2 günde geçiriyor hamileyken bende 2 kere idrar yolları enfeksiyonu geçirdim ikisinde de antibiyotik kullandım fayda etmedi pek sonra sirkeli su ile yıkadım çıkmadı bidaha
Nuro64 Balgebe demek ki normal birşey. bide burdaki acildeki doktor düşük olur geçmezse diye baya korkuttu
Balgebe Nuro64 benimde ilk haftalardan beri var mor paketli bi toz kullandım sonra idrar kültürü istedi tahlil filan yaptırdım yine var dedi ama ilaç vermedi yanma yoksa kullanmana gerek yok dedi
Tazeanne0134 Nuro64 ay ne alaka kız ben 6 aylıkken gittim acile şimdi son 8 gün kaldı inşallah doğumuma darısı sizlere bol bol su için antibiyotik kullanımını abartmayın mantar yaparmış doktorum öyle dedi acı ve baharatlı şeyler yeme dedi
Yenianneadayi2208 Nuro64 Ben düşüğü duymadım şahsen ama erken doğuma sebebiyet verdiğini biliyorum ve enfeksiyon ilerlerse bebeğe kdr ulaşabiliyormuş.Bu arada doktorun antibiyotik harici fitil falan vermedi mi kullan diye
Ftszgn 4 ltsu 2 kase ev yogurdu Her aksam ev yapımı tarhana Her sabah bi bardak limonlu su içiyorum 32 haftalik oluyorum cok sukur hic enf olmadim Tavsiye ederim Bir de cogu arkadasim dut kurusunu kaynatip suyunu içiyorlar o da birebir
Tazeanne0134 Ftszgn ne bilim canım ben yarım limon içsem direkt tansiyonum düşer kan değerlerimi demiyorum bile 🤷🏻♀️🤭 maşallah valla sana
Ftszgn Tazeanne0134 hhmm o zaman bunyeden bunyeye farklılık gösteriyor demek ki sana yaramiyorsa içme ama suyu arttir mutlaka. Ne kadsr sık idrara cikarsan o kadar kolay atiyormuşsun
Ftszgn Tazeanne0134 sirkeli su da yaptim ben taharet icin ama o beni tahris etti yaparsanız aman dikkat