Btlcngz Bende çift rahimliyimb18.haftalık hamileyim bana da erken doğum riskimin olduğunu, erken doğum yapacagimi ve alanin darlığı nedeniyle gelişim geriliği olacağını söylediler. 5. Haftadan 17. Haftaya kadar kanamam oldu ilaç kullaniyorum sürekli normalde çalışan biriyim şimdi günlerim evde raporla geçiyor ama rapor hakkım bitiyor çalışmak zorunda olmakta çok kötü