Esincim ven ilk çocuğumda da babasına bırakıp gidiyordum rahat oluyodu, bu defa da öyle okacak inşallah, abisi de varz evde oynarlar, bazen kendimle götürebilirim, yurtdışındayım ve okuduğum üni.nin kendi kreşi vsr binanın içinde, ders aralarında istediğim zaman gidip alabiliyorum, kontrol edebiliyorum bakabiliyorum vs. O yüzden sıkıntı olmicak inş😉😊