Ruhsuz 3 aylık ortalama normal çıkar şekerin yok ya çünkü. İnsülin direnci stresten de olabilir evet. Düşününce stresten şeker yükselebiliyo. Belki onun da bi ilgisi vardır. Bende de vardı işte insülin direnci ilaç kullanıyodum kırılmıştı. Ama gebelikte çıkmasını bekliyoduk zaten. O yüzden erken yapıldı yükleme. Bende gebelik şekeri olmasına rağmen 3 aylık ortalamam normal çıkıyo hala🙄