Szeys merhaba benim hamile olmadan 5 ay öncesinden bir kere insülün direnci yüksek çıkmıştı ben de doktorumdan erken haftada yükleme yapılmasını istedim malesef ilk saat yüksek çıktı diyet yapıyorum şimdi 23 haftalığım, benim sormak istediğim gebelikten sonra kalır mı acaba şeker ailede kimsede yok sülalede yok hatta ben de çıktı malesef daha önce 4 kez kayıp yaşadığım için stresten oldu galiba