Hamidetelli26 oyle vallahi bende hep bir kaybetme korkusu var her hamileligimde 5 yilin icine girdm evliligimde daha once 3 bebegimi kaybettm heoside 3 aylik karnmda gelismedigi icin kurtaj oluyoduk 3.cu kimyasal gebelikti ondan sonra 1 sene ara verdik herseyim butun tahlillerim temizdi rahim filmimde son care 2 ameliyata kaldi onlar icin adet olmayi bekliyodm tahlil vercktm raporlar icin ve bir baktm adet olmadim gunum gecti hic unutmam orucluydm ramazan ayiydi kostum tahlil verdm baktm hamileyim dunyalar benm oldu ama tabiki yine bi kaybetme korkusu sardi smdi rabbime sukurler olsn kucagmda yatiriyorm 29ocakta 1 yasina giricek smdi yine hamileyim buda beklemiyoduk suoriz oldu sok olduk herkes aa bebegn kucuk nasl yapcaksn derken ben hic dusunmedm ne olcagni vardr Rabbimin bir bildigi dedim smdi sabirsizlikla minigimizi bekliyoruz tabi bundada var ayni korku cunku insan okdr sey yasayinca artik herseyde bi korku bi endise oluyo.. Cok sukur Rabbime isteyen herkese en hayirki sekilde nasip etsin bu guzel duyguyu...🌸