Hamidetelli26 Merhaba hanımlar 18+1 haftalik hamileyim ilk hamileliğim ve 2 gündür arada sol belime dogru tık tık tık gibi bişiler oluyor sizce bebeğimin mi hareketleridir??
Adsmyr Hamidetelli26 bnde 17. Haftadayım arada kasıklarımda balık yüzmesi balon şişmesi gibi şeyler hissediyorum annem bebektendir diyor ama bnde bilemiyorum
minicikbirmucize Hamidetelli26 bende 17+3 üm 1 haftadır göbek deliğimin altında orta kısımda birşey hissediyorum böyle gözünü kapat bir elini de gözünün üzerine koy ve gözünü kıpırdat öyle birşey 😂
Adsmyr Hamidetelli26 ben psikolojik heralde diyorum annemde bebektir kesin diyor ben yenş gittim doktora ama bunu sormak aklıma gelmedi
Hamidetelli26 Adsmyr Ya psikolojik olsa bence sürekli hissederiz arada hissediyorum ben yine de bilmiyorum tabi ama doktorum 17 18 haftaya kadar hissetmemen cok normal 17 18 haftalarda hissediceksin demişti
Lal İçiniz gıdıklanır gibi oluyor, içinizde kelebek uçar gibi hissediyorsunuz, bazen de bağırsak hareketleri gibi gelebiliyor 😊 size ama bebiştir o bebiş
Hamidetelli26 minicikbirmucize Eşim ayagı o taraftaysa tekme atıyodur dio zaten doktorum hep sol taraftan bakıo ultrasonda solda yani ama bilemiyorum tabi 😶
minicikbirmucize Hamidetelli26 geçen gün ultrasonda doktor kafası tam ortada dedi sanırım ben başını hissediyorum 😅 hareketli maşallah genelde sol tarafta oluyorlar ama
Hamidetelli26 minicikbirmucize aynen biz 15 gin önce gittik bası asagida dedi ama cok hareketliydi bu hareketli ben neden hissedemiyorum diye sakın üzülme daha 10 15 gün var demişti
minicikbirmucize Hamidetelli26 2 - 3 haftaya daha net hissederiz inşallah ben hemen hergün bir kıpırdama hissediyorum yemek yediğimde çikolata yediğimde helede 😅 hergün çikolata yiyesim var kıpırdasın diye
Hamidetelli26 minicikbirmucize Bende yemek yemesem bile hissediyorum her saat bası yataktan kalkmadan duydum bugun gece yatınca duydum insallah oğluşumun hareketleridir hayal kirikligina uğramam 😆☺️
minicikbirmucize Hamidetelli26 şimdiden bu kadar kıpırdıyorlarsa ilerde hiç uyutmazlar bizi 😂 açken hissetmiyorum hareketlerini ama gün içinde hep hissediyorum 🥰
Arzuasil Benm ogluşum 11 aylik suan onun ilk hareketlerini 18.ci haftamda hissettim smdi ikinci hamileligim surpriz oldu bizede🙈bu hamileligimde 18+0 suan henuz hissedemedim heycanla beklyrm..
Hamidetelli26 Arzuasil Maşallah 😍 ikinci cocuklar biraz nazlı olur diye duymustum naz yapıyordur belki ☺️