Ben medikal park Volkan Emirdar a gidiyorum. Açıkçası şaşırdım yoruma, her zaman güler yüzlü karşılıyor, bir şey sormam gerektiğinde telefonundan ulaşabiliyorum ve hemen geri dönüş yapıyor. Randevum vardı doğumdaymış bekledik, geldiğinde yorgun olmasına ve benden sonra tekrar doğuma girecek olmasına rağmen gayet ilgili güleryüzlüydü. Ben tavsiye ederim, çok memnunum. Doktoruna güvenmek çok önemli ve ben güveniyorum