Haticeee Abimin eşi 25 haftalık hamileydi bugün erken doğum başlamış hastanede yatıyo alıcaklar bebeği ciğer geliştirici vurmuşlar nolur dua edin hamilelerin duası kabul olurmuş can veren rabbim onu annesine babasına başışlasın
Mahlikarumeysa Haticeee rabbim acil şifalar versin anne babasına bağışlasın inşallah dualarımız onlarla inşallah
Kubra_dmrr Haticeee Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah sağ salim rabbim şu hayırlı günde yardımcısı olsun
GlahBilgiliPelit Haticeee 😔😔😔😔 aynı hafta bende yattım doktorda cnm 😔😔😔 erken doğum riski ile. Bana da 2 gün boyunca ciğer geliştirici iğne yaptılar bebek gelirse diye. Ama benim Rahim ağzı inceldi açılma olmadı cok sukur ama kasılmalar baslamıstı. Açılma var mı?
Haticeee GlahBilgiliPelit evet var dikiş de olmamış bebek çok hareketliymiş ayağıyla tekmeleyerek daha çok açmış 3 cm olmuş 😪
Snur94 GlahBilgiliPelit benimde 19. Haftadayım rahim ağzımda incelme var yatıyorum iki gün önce belli oldu nasılsınız şimdi düzeldi mi durumunuz neler yaptınız yardımcı olurmusunuz
Esrelf Haticeee böyle haberleri alınca çok üzülüyorum😞 Rabbim ikisinede şifa versin. İnş bebeğin kilosu iyidir.
GlahBilgiliPelit Haticeee aybı benim kız gibi cok haraketli. Korkmasın cnm hastane de yenidoğan yoğun bakımı var dimi? Kaç gram yada kg olmuş söylediler mi? Bol boldua edin bir süre kuvöz de kalabilir :/ ama dua herseyin başı cnm bol bol dua sadece..
Haticeee GlahBilgiliPelit dua ediyoruz 😓 Bulunduğu yerde yoktu konyaya sevk ettiler konya devlet hastanesinde şuan varmış küvez oradaki doktor gelişimi 27 haftalık duruyo demiş önden gitmiş demiş ciğer geliştirici vurmuşlar şimdide sancılarını bekliyolarmış sancı gelene kadr durduğu bir dakka bile değerli demişler
Tugba34 Rabbim hayırlı zamanda hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bol bol ayetel kursi okuyun dua edin rabbim şifa versin 🙏🏻
GlahBilgiliPelit Haticeee tabi ki cnm anne karnında nr kdr beklerse o kdr iyi. Bişi olmaz Allahın izniyle. Bende hala iğne kullanıyorum gelmesin diye. Doktorumuz da öyle demişti ne kdr durursa anne karnında o kdr bizim için iyi diye. Wc dısında kalkmasın sakın yatsın sadce inş biraz daha durur🙏🙏 haberdar et cnm beni merak ettim şimdi . Dualarım sizinle...
Snur94 Haticeee dualarım Sizinle aynı korkuyla bende yatıyorum şu anda konyadayım bende acaba hangi doktor biliyormusunuz kusura bakmayın belki sırası değil ama