Aslihanyusma kfulya1905 doktorlar 12.haftadan itibaren diyorlar ama kişiden kişiye değişiyor genellikle 16 17 sonrası bi nebze daha rahat,ben tam 36 hafta çektim ve tam 13 kilo verdim 🙈
Nesomer kfulya1905 13+1 olduk sabah kusarak başladık güne. Hala mide bulantım devam ediyor öyle ki geceleri bulantılar yüzünden uyuyamıyorum. Bulantı hapı yutuyorum onu bile midem almadığı için dışarı çıkıyor. Bulantılar yüzünden çok bunaldım. İnş 16 haftaya kadar sürmez diye dua ediyorum.
gigi 11+2 içimde korku var hayırlısıyla atlatsaydık şu haftaları bebeğime birşey olacak diye korkuyorum normaldir umarım 😰😰 birde kasık ağrım hafifte yorulunca kramplarım var
Pcoslubiranne gigi aynilari bende de var Keske her gun gidip gorebilsek.Ayniyiz seninle.8 Nisanda daha kontrolum.Ayda bir çağırıyor doktorumm😑
kfulya1905 gigi annelik duygusu işte kuzum. Rabb'im sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah. Hiç bişey olmaz Allah'ın izniyle korkma. 💕
zgrYilmaz gigi o bende de oluyordu kuzum Allah yardimiz olsun bol bol dua et ben öyle rahatladım şükür ilki düşük olunca malum tabi bu korkular Allah im hayırlısıyla kucagimiza versin inşallah 🙏🐣🤗
Pcoslubiranne 11+2yim bende çok şükür geçti 7. Haftamda başlamıştı.Şimdi de her gün olmuyor ama arada yine oluyor.Yapacak hiç bir şey yok dediler bana da.Yatıp dinleniyordum sadece.
gigi Pcoslubiranne yalnız değilmişim çok şükür bizimde martın Sonu gibi bakalım dört gözle bekliyoruz
Esesli Bizde 11+5 iz. Ama bugün ultrason da 11+6 dedi. İkili tarama için kan verdim. Ense kalınlığı normal dedi burun kemiği var dedi
kfulya1905 Esesli ay maşallahhh çok sevindim çok şükür. Rabb'im sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallahh.
Serenica Esesli biz 11 haftayiz sata gore ama ultrasyonda 11+5 gostryor bizde kan verdk burun kemigi var dedi ense normal dedi
Hanifevcl 13 haftalık benimde. Benim hiç midem bulanmadı saddce hafif kasık ağrılarım vardı hala ara ara oluyor 🙂
Gulnara98 Mide bulantım yeni geçti. 14 hafta yeni oldum. Şimdi de plasentamda kan göllenmesi olduğunu öğrendim. Korkuyorum 😟
kfulya1905 Gulnara98 Rabb'im şifa versin bitanem. İhmal etme hiç birşeyini. İnşallah düzelir. Meleğini sağ salim kucağına alırsın.
ftmaygmur 12+1 iz. Ben de neredeyse hiç bulanti olmadi. Doktorum ikili teste de gerek duymadı üçlü yapalim dedi. Ve bugün işe başladım
Cesurizmir ftmaygmur hemen hemen aynıyız 12+2 benimde. 4_5 gün önce bildiğin göbeğim çıktı. Hamiş göbeği. Oğlumda hatırlamıyorum 7 sene oldu. Seninde çıktı mı