Ayseaysegok ben istanbul zeynep kamıle gittiğimde 2. Düşükten sonra genetik test için 3 kez düşük yapmış olmanız lazım yoksa bakmıyoruz denildi ben özelde yaptırdım tabiki 3. Kez aynı acıyı yaşamak istememiştim arkadaşada eğer maddi imkan sıkıntınız varsa 3. Kez düşük yaptım derseniz yaparlar dedim sizden her hangi bir belge veya kanıt istemıyorlar çünkü