sevdaozkn canim doktor yonlendirmiyorsa bile sen kendi imkanlarinla ozelde testini yaptir doktorun onune koy. Benim de ilk gebeligimde kalp atisi olmadi ilktir olur dediler , sonra kimyasal gebelik oldu cogu kadin anlamaz bile dediler en son diş gebelik oldu beklemedigimiz bi anda ondan sonra tetsler yaptirdik kan pihrilasmasi cikti. Ilk zaman yaptirsa idim sonraki uzuntulerimi belki hic yasamazdim nasip tabiki , sen mutlaka önlemini al.ilk gebeliginden sonra oluşmuş olabilir canim