Gunes1995 Masmavi düzenli şekilde diyetini bozma devam et hem bebeğin gelişiminde hemde kilonda vede şekerinde normal değerleri gorusun inşAllah şeker 1 ayda diyetle birlikte düzene giriyormuş
Gunes1995 Masmavi ben anlamıyorum sana diyet yaptırmadan sonuçlarına bakmaadan insülin mı yapıldı vede şeker sonuçlarını dahiliye gosterdinmi
Masmavi Gunes1995 hayır canım önce şeker takibi yaptık bir hafta hep yüksek çıktı sonra diyet başladık yine yüksek çıktı mecbur insülin başladık dahiliye önerdi doktorumda onayladı