Merhaba bende herşeyini tamamladım odası bile hazır ama yerleştiremiyorum o mobilya kokusunu bir türlü çıkartamadım. Odaya girdiğim anda mobilya kokuyor hep camı açıyorum sirkeli sularla sildim ama yok 🤷♀️ Herşeyini yıkadım ama çamaşır sepetinde bekletiyorum dolaba koymuyorum ki koku sinmesin diye. Siz bu kokuyu nasıl çıkardınız var mı bir taktiği?