Gldane Semak benim ilk doğumumla ikinci arasında hiç yok denecek kadar az var korku heyecanımı bastırıyor bu arada 🙈🙈🙈
Semak Gldane aaa nekadar araları? benim 3 sene oluyor tam 🙈 oğlumu 23 marta doğurdum mecburi seseryanla kızımıda 4 mart inşallah hayırlısıyla erken gln gelmezse 🥰
Anneolmak_ Bende 28+1im tüm hazırlıklarım bitti çok şükür erken doğum riskim var Allah korusun🙏 Alışveriş,yıkama,ütü ve hastane çantası tam teşekkürlü sadece ev temizliğim kaldı onuda Şubat sonu inşallah🙏☺️
Zeys Semak aynıyız🤰🏻 perşembe odası gelecek bende yavaştan yapsam diyorum 🥰 yerleştirsem dolabını fln birkaç eksiğimiz var hastane çantası için de alıp onları da hazırca beklesek ☺️
Bottesini Benim de ikinci doğumum o kadar heyecanlıyım ki nasıl bebek kokusunu özlemişiz.30+4 haftalığım.ilkinde sürpriz bir şekilde erkem geldi 33.haftada ve ben hiçbirşey hazırlamamıştım.bu kez geçen ay hazırlamaya başladım.bir tek dolap kaldı açıkçası.
tuba-ozdogan Serap0733 valla yorumlara bakılırsan yarıor evet bıraz pahalı ama ılk dogumumda o gogus acısını cektıgım ıcın deger dıorum ben 🙄😂
Semak zelis63 bence sen gec kalmışsın benim martın başı bişey kalmadı artık hazrlamam lazm ve bebişler bazen erken gelebiliyorda belli olmuypr eksikler anca bitiyor hepsini bianda alamıyorsun arastırıyosun bakıyorsun derken zaten zaman geciyor☺️🤗
Gldane Semak benim de 07.02.2019 da kızım ı aldım kucağıma şimdi misler gibi uyuyor ve 06.03.2020 de de Allah nasip ederse oğlumu alacam kucağıma 💞💞😍😍 ben onu da 7 martta istedim fakat zorunlu olmadığı sürece hafta sonu doğum yokmuş ama kimliğe 7 mart yazdırcam 🙈🙈
Pamukgelim Semak ya Allah izin verirse benim oğlımda 23 martta dopacak, bu tarihte doğmıuş oğlunjz, huyu suyu nasıl burcu etkili mi? Mevsim itibariyle büyütürlen nasıldı, soğuk sıcak havaların etkisi
Dkktlbsra Semak ben henüz hazırlamadım bi kaç eksiği var onları aldıktan sonra yıkayıp dolabına yerleştiricem son ayımda çantamı hazırlarım diye düşünüyorum 😊
Bottesini Semak dilim yandı daha önce.hastanede tek kaldım herkes bitiştiler alıp yıkayıp ütülemeye kalkıştı iş bölümü.beşik de dahil.ne buldularsa aldılar.bu kez keyfini çıkardım ben aldım gezerek.☺️🌸
Enna Cigdem0707 yaa benim de doktorum 8 martta 40. Haftan doluyor dedi suan normal gözüküyor ama tabi ki her an değişebilir ama bende sizin gibi erken gelecek gibi hissediyorum bilmiyorum neden 😊
Gldane Semak aynen canım valla bilerek olan birşey ben hep hamileyken ikinci çocuğumu istiyorum diyordum Rabbim gönlüme e göre verdi kızım yanımda oğlum karnımda 😍😍😍 herkes laf dedi ama bakacak masraf edecek psikolojisi bozulacak evden dışarı çıkamayacak olan benim kimseyi dinlemedim yani 💞💞💞Çok şükür bin şükür
Semak Gldane iyi yapmışsın tabikide bu senin karsrın sen istedikten sonra kimseyi ilgilendirmez benimkilern arasında tam 3 yas olmasına ragmen bana bile yok erken yok zor yok oyle yok boyle ben dedm kmseyi ilgilendirmez eşimle benim kararım biz bakıcaz biz sorumluluk alıyoruz dedim🥰🥰🥰