aslikls3 Semak 28+3 üz biz de 😊 32. Haftada işten ayrılacağım o hafta yıkama ütüleme ve çanta hazırlığını yapmayı planlıyorum 😊
Semak Zbetul hahaha kesinlikle bende zor tutuyorum kendimi benim herşeyim hazır 31 haftalıgım şuan 32. Haftamda yıkıyıyıp ütülemeyi planlıyorum yıkanıp ütülemdkten sonrada zaten çantamı hazırlarım😄
Gldane Semak bende bugün gün aldım ilk doğumum sezeryan olduğu için 6 marta günüm ama ocak sonu şubat başı gibi başlarım diye düşünüyorum ama hazırlamamak için de kendimi zor tutuyorum 🙈🙈🙈 ikinci doğumum ama heyecan ilk doğumdan daha fazla
Semak Gldane aramızda 2 gün var 🙈 evett benimde 2. Doğum ama çok heycanlıyım biran önce o gün gelsin mis kokusunu içime cekeyim istiyorum 🤗🥰🥰🥰
Gozdeakan Melis27000 yani şu an normal yapmamam gibi bir sorun olmadı.Sıkıntı çıkmazsa normal istiyorum.Siz nasıl yapacaksınız?
Seymk haftadayım birde çalışıyorum boş kaldıkça özellikle haftasonları renklere göre ayırdım kıyafetleri posta posta yıkayıp ütülemeye çalışıyorum. Ütüleyip katlayıp temiz kutulara koydum bakalım ordan alıp çanta ve dolaba yerleştireceğim.
Semak Mebos bende gıribim allahtan cok agır gecirmiyorum ama halsizlik varr hiç bişey yapasm gelmiyor😏
Gldane Semak benim ilk doğumumla ikinci arasında hiç yok denecek kadar az var korku heyecanımı bastırıyor bu arada 🙈🙈🙈
Mebos Semak seni anlayabiliyorum bende halsizlik fazla olmadı ama serum hava yedim burun tıkanıklığı öldürdü nefes Alamaz hale getirdi beni 1 haftadır 😱
Masal71 Semak bende 28+4 üm planlı sezeryan olucam bende 31 haftamda başlamayı düşünüyorum yıkayıp ütüliyicem 5 yada 10 martta da doğumum olucak inş ☺️
zelis63 Semak bizde Mart sonu daha alışverişe yeni yeni başlıyorm 😅 ben mi gec kaldım siz mi erkencisnz 🤷♀️
Semak zelis63 bence sen gec kalmışsın benim martın başı bişey kalmadı artık hazrlamam lazm ve bebişler bazen erken gelebiliyorda belli olmuypr eksikler anca bitiyor hepsini bianda alamıyorsun arastırıyosun bakıyorsun derken zaten zaman geciyor☺️🤗