Dilan90 Handenur34 kilosu iyi gibi ama muhtemelen fazla çıkmıştır ultrasonda yanıltabiliyo.bndede öyle söylemişti hatta nasıl dogurucam böyle giderse demiştim doguk zamanı 3900 dedi doktor kilosuna ama bi doğdu 3460
Handenur34 Dilan90 Evet canım maalesef yanılma payı olabiliyor. Olsun ya sağlıcakla doğsunlar yeter :)
Masal71 Handenur34 canım bende sezeryan olucam ama senin baya iyi bebiş kilosu dert edip kafana takma zaten bebeklerin çoğu o kilolarda doğuyor son haftalarda ☺️☺️
Handenur34 Fatmaaldmr Bence çok iyi bebişiniz maşallahı var hiç kafanıza takmayın. Hayırlısı olsun hakkınızda illa normal doğum diye de şartlandırmayın kendinizi :) sonuçta bi şekilde doğacak miniğiniz ☺️
Kuzucuklarim Handenur34 evet tedaviyle oldu bebegim bazi sebeplerden dolayi doktorum riske atmak istemedi.
Handenur34 Minigim_ Ya aslında kiloda önemli değil de. İlk oglum biraz zayıf doğduğu için buda bari birazcık tombik olsun istiyorum :) Tabi herşeyden önce sağlık🙏🏻
Minigim_ Handenur34 banada doktorum 2800 falan ancak doğar diyodu ama 😊 şimdi ikinci kızıma hamileyim 27+4 olduk bakalım o nasıl olcak
Ayseelll Handenur34 bence güzel kilosu allah sağlıkla kucağınıza almayo nasip etsin 🙏🏻 Sezeryan mı normal olacak doğumunuz ?
Gulfem07 Handenur34 ayy size gün verdi mi doktor ne güzel biz 38+1 olduk doktor salı gününe kadar düşün karar ver dedi doğum şekline o zamana kadar doğmaz inşallah sezaryen istiyorum bende ya.Cok geç e verdi tarihi 😣
Handenur34 Gulfem07 Bende dün kontrole gittiğimde zaten sezaryen olacağım belliydi. Gün varsa aklında ona göre yapalım dedi bende Cımartesi istedim. Hayırlısı olsun inşallah hepimiz için🙏🏻
Kizkalesi Handenur34 37+5 bende doğumum cuma pazar günü baktı 3100 dedi bana 😊 bence kilosu iyi boyu nasıl