Merve_06 glmk23 evet memnunum zaten 30.haftamdan sonra ankaraya geldim ilk elif terziye gittim tavırları hoşuma gitmedi sonra meltem antalyaliya geçtim güler yüzlü bir doktor
Merve_06 Hanife06 yanı hiç yüzüme bile bakmadı bende dedim bastan beri hastası olmadigim için bana böyle davrandı diye düşündüm benim için guleryuz çok önemli meltem hoca daha sıcakkanlı geldi siz kaç haftaliksiniz
Hanife06 Merve_06 şaşırdım canım aslında çok tatlı bir doktor ama bazen insanların günü gününü tutmayabiliyor. Belki sıkıntılı bir gününde muayene olmuşsunuzdur. Benn 31+2 yim 😊
Merve_06 Hanife06 olabilir valla canim 😊bizim akrabalardan elif hocada dogum yapan var ama bizim elektrigimiz tutmadi
glmk23 Buse06 ben Zübeyde hanımağa ilk gittim orada sürekli değişti sonra sağlıksız gebelik dediler doktorda Memnun olmadım özel hastaneye gittim