Gamzenur60 kilo verilir mutlaka ama el yuz sismesi belki iyi bir sey belirtisi olmayabilir mutlaka doktorunuza soyleyin, bir de cok tuz tuketmeyin, yediklerinizde de genelde protein agirlikli olmaya calisin peynir, yumurta, yogurt falan.. herkesin bunyesi farkli tabi ama ben kilolu kaldigim icin ilk kontrolde doktorum uyarmisti beni 10 kilodan fazla almamalisin diye...