Bence kiloyu bu kadar cok kafanıza takmayın bebeğinizi en ıyı sekılde beslemeye bakın herkezin bünyesı farklı kümi kilo almaya müsait kimi degıl . Kilo nedır dpgumdan sonra illakı verırsınız bebegınız saglıklı olsunda gerısı bos hersey olur bende 28+0 haftalıgım boyum 175 66kıloyla hamıle kaldım suan 84 kiloyum benım bunyem normaldede kılo almaya müsait bır bünye o yuzden ogluşum saglıklı olsunda o kıloları verırım 🙏🏻💙