Merhaba bende 19. Haftama girdim. Bir kaç gündür sol kasıgımda batma ve saga sola dönerken bile alt karnımda bir sızı oluyor. Anlamadım gitti. Bu arada bebek hareketlerıniz nasıl? Ben galiba hissediyorum bazen ama sanki bazende hissetmiyorum anlamış degilim😂 kız bebek bekliyorum inşallah.