Kuboos_00 anladım sağol bizde yarın icin randevu alıp gitmeyi düşünüyoruz bi sıkıntı çıkmasa bakalım artık 38+4 olduk ufak sancılar var arada akıntıyla karışık çok hafif pembe lekelenme oluyo nişanmıdır başka bişey mi anlamadım bide bende acayip kasılmalar oluyor yavrum kendini çok fazla kasıyor